Hola :) - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Ilja Brouwer - WaarBenJij.nu Hola :) - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Ilja Brouwer - WaarBenJij.nu

Hola :)

Door: Ilja

Blijf op de hoogte en volg Ilja

31 Maart 2010 | Nederland, Valkenswaard

Hee allemaal!

Welkom op mijn site, ik ben zeer vereerd dat jullie dit lezen :)

Vrijdag vertrek ik naar Lima en als het goed is kom ik zaterdag aan in Cusco bij mijn tijdelijke familie ;)

Na vier weken Spaanse les in Cusco ga ik vrijwilligerswerk doen in een opvanghuis voor weesmeisjes.

Binnenkort lezen jullie meer over mijn avonturen in Peru!

  • 31 Maart 2010 - 17:00

    John En Jolanda:

    Goede reis.
    We kijken uit naar je avonturen.

  • 31 Maart 2010 - 18:56

    Lisa:

    Iljaaa! Ik kijk er zeer naar uit om je verhalen te lezen! :D Wel wat meer als dit he :p
    xx

  • 02 April 2010 - 08:35

    Rita Sterks:

    hoi ilja ik wens je een fijne reis en ben zeer benieuwd hoe het gaat ik volg je nu je reisverslag ook een beetje vind dat heel leuk en hoop dat jij ook een hele leuke tijd tegemoet gaat pas goed op jezelf en een fijne tijd, groetjes uit rooi van kees lotte en ondergetekende

  • 02 April 2010 - 08:35

    Rita Sterks:

    hoi ilja ik wens je een fijne reis en ben zeer benieuwd hoe het gaat ik volg je nu je reisverslag ook een beetje vind dat heel leuk en hoop dat jij ook een hele leuke tijd tegemoet gaat pas goed op jezelf en een fijne tijd, groetjes uit rooi van kees lotte en ondergetekende

  • 04 April 2010 - 18:15

    Fleur :

    ik hoop dat je het leuk zal vinden en niet verdrietig word als je,je vader en moeder mist en nog een fijne reis en gezond thuis komt op schiphol en daar wachten oma en je zus en je moeder en vader. denk ik veel groetjes van je nichtje Fleur van den berg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilja

Actief sinds 01 Maart 2010
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 13470

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 20 Juli 2014

Nepal en Maleisie

02 April 2010 - 30 Mei 2010

Peru

Landen bezocht: