Foto´s! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Ilja Brouwer - WaarBenJij.nu Foto´s! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Ilja Brouwer - WaarBenJij.nu

Foto´s!

Door: Ilja

Blijf op de hoogte en volg Ilja

12 April 2010 | Peru, Cusco

Door gebrek aan ruimte op mijn blog zijn de foto´s te zien op een andere site;

www.mijnalbum.nl

Hoe ik de albums zichtbaar kan krijgen voor anderen weet ik nog niet precies, maar ik kan wel mensen uitnodigen om de foto´s te bekijken.
Daarvoor moet ik je e-mailadres hebben. Dus als je de foto´s graag wilt zien, laat even een berichtje achter met het e-mailadres zodat ik je ´uit kan nodigen´ om de albums te bekijken.

  • 13 April 2010 - 09:54

    John En Jolanda:

    Hallo Ilja,

    Wij willen graag je foto's zien.

    Ons E-mail adres is:
    j.elst2@chello.nl

  • 13 April 2010 - 10:05

    Masha:

    voor het geval je het nog niet wist:
    littlestrawberry87@gmail.com

    (kom maar op met die spam!)

  • 13 April 2010 - 10:33

    Ad En Susan:

    Ik wil ook graag in dit rijtje staan:
    a.debrouwer@chello.nl

  • 13 April 2010 - 15:17

    Lisa:

    Natuurlijk wil ik foto's zien!!! lisa-dc@hotmail.com
    Leuk leuk leuk ineens 3 berichten :d zo te horen gaat het goed met je, fijn om te weten! Leuke schrijftaal en leuk verhaaltje! Ik stuur je een dezer dagen nog een mailtje met een uitgebreide reactie op je verhaaltje vind ik handiger dan via de site (a) Maar tot zover, veel succes en plezier nog en ik check je later!
    xx

  • 18 April 2010 - 18:06

    Ine:

    ook wij willen de foto's zien. Ons mailadres is fleur.vandenberg@ziggo.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilja

Actief sinds 01 Maart 2010
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 13479

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 20 Juli 2014

Nepal en Maleisie

02 April 2010 - 30 Mei 2010

Peru

Landen bezocht: